SAP sistemlerinizin günlük işleyişinde yaşanan herhangi bir teknik sorun olduğunda (örneğin
sistem yavaşladı, bir işlem hata verdi ya da hiç çalışmıyor), biz devreye giriyoruz. Bu hizmete
“Canlı Sistem Desteği” diyoruz.
SAP kullanan çalışanlarınızın zaman zaman karşılaşabileceği sistemle ilgili teknik sorunlar, sisteme giriş yapamama, işlem sırasında hata alma, ekranların
çalışmaması gibi durumlarda kullanıcılarınıza doğrudan destek verir, problemi tespit edip en
kısa sürede çözeriz.
SAP sisteminizin işleyişini en iyi seviyeye getirmek için karşılaşılan teknik sorunları
hızlıca çözeriz.
SAP sisteminizde yapılan değişikliklerin (örneğin yeni raporlar, ayarlar veya
geliştirmeler) test edilip onaylandıktan sonra canlı sisteme güvenli bir şekilde
aktarılmasıdır. Bu sayede sistemde ani ve hatalı değişikliklerin önüne geçilir.
SAP sisteminizin hızlı ve sorunsuz çalışması için sistem kaynaklarını ve işlemlerini
sürekli kontrol ediyoruz. Eğer bir yavaşlama veya sorun çıkarsa, bunu hızlıca fark
edip çözüm üretiriz.
Değişiklikler kontrollü ve hatasız canlı ortama geçer.
Sistem performansı sürekli takip edilerek, kesintisiz ve hızlı çalışma sağlanır.
Olası performans sorunları önceden tespit edilip önlem alınır.
İş süreçleriniz aksamaz, verimlilik artar.