SAP sistemlerinizin günlük işleyişinde yaşanan herhangi bir teknik sorun olduğunda (örneğin
sistem yavaşladı, bir işlem hata verdi ya da hiç çalışmıyor), biz devreye giriyoruz. Bu hizmete
“Canlı Sistem Desteği” diyoruz.
SAP kullanan çalışanlarınızın zaman zaman karşılaşabileceği sistemle ilgili teknik sorunlar, sisteme giriş yapamama, işlem sırasında hata alma, ekranların
çalışmaması gibi durumlarda kullanıcılarınıza doğrudan destek verir, problemi tespit edip en
kısa sürede çözeriz.
SAP sisteminizin hızlı ve sorunsuz çalışması için sistem kaynaklarını ve işlemlerini
sürekli kontrol ediyoruz. Eğer bir yavaşlama veya sorun çıkarsa, bunu hızlıca fark
edip çözüm üretiriz.
SAP sisteminizin işleyişini en iyi seviyeye getirmek için karşılaşılan teknik sorunları
hızlıca çözeriz.
Sistemdeki teknik sorunları tespit edip düzeltiyoruz.
Yeni fonksiyonların sorunsuz çalışması için gereken teknik güncellemeleri uyguluyoruz.
Arka planda çalışan otomatik süreçlerin (raporlar, batch işlemler) sorunsuz devam etmesini sağlıyoruz.
SAP sisteminiz hızlı ve stabil çalışır.
İş süreçleriniz kesintisiz devam eder.
Teknik problemler kısa sürede çözülür.
Güncellemeler ve iyileştirmeler ile sisteminiz her zaman güncel kalır.