Canlı sistem desteği (incident management)

Kullanıcı sorunlarının çözümü

SAP kullanan çalışanlarınızın zaman zaman karşılaşabileceği sistemle ilgili teknik sorunlar, sisteme giriş yapamama, işlem sırasında hata alma, ekranların
çalışmaması gibi durumlarda kullanıcılarınıza doğrudan destek verir, problemi tespit edip en
kısa sürede çözeriz.

Daha Fazla Bilgi

Teknik konfigürasyonlar ve düzeltmeler

SAP sisteminizin işleyişini en iyi seviyeye getirmek için karşılaşılan teknik sorunları
hızlıca çözeriz.

Daha Fazla Bilgi

Transport - Performans İzleme

SAP sisteminizin hızlı ve sorunsuz çalışması için sistem kaynaklarını ve işlemlerini
sürekli kontrol ediyoruz. Eğer bir yavaşlama veya sorun çıkarsa, bunu hızlıca fark
edip çözüm üretiriz.

Daha Fazla Bilgi

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

  • ERP sistemleri ve dijital dönüşüm danışmanlığı
  • Özel yazılım ve entegrasyon çözümleri
  • Mevcut sistemlerinizin performans analizi
  • Ücretsiz ön değerlendirme talepleri
SAP canlı sistem desteği

Canlı Sistem Desteği Nedir?

SAP sistemlerinizin günlük işleyişinde yaşanan herhangi bir teknik sorun olduğunda (örneğin sistem yavaşladı, bir işlem hata verdi ya da hiç çalışmıyor), biz devreye giriyoruz. Bu hizmete “Canlı Sistem Desteği” diyoruz.

Amacımız:

Sizin sistemlerinizin sorunsuz çalışmasını sağlamak, bir problem çıktığında bunu hızlıca
çözüp işinize devam etmenizi mümkün kılmak.

Ne Tür Sorunlar İçin Destek Veriyoruz?

SAP ekranları açılmıyor veya yavaş çalışıyor

Bir işlemi tamamlayamıyorsunuz

Kullanıcı sisteme giremiyor

Arka planda çalışan işlemler hata veriyor

Raporlar eksik geliyor